pondelok 30. októbra 2017

Sviečkovanie s Yankee Candle

Myslím si, že vôbec nie som jediná, ktorá cez takéto jesenné počasie začína vyťahovať sviečky. Spríjemňujem si tak  tú zimu, ktorú som prežívala vonku - to teplo sviečky, vôňa, ktorá prechádza celým domovom, to je proste krása. K dokonalosti už len chýba horúca čokoláda a spustený Harry Potter. Potom dokážem v posteli zostať od rána do večera.


Yankee Candle je v našich končinách veľmi populárna značka. Nielenže má veľký výber vôní a každý rok prinesie niekoľko tématických kolekcí, ale dá sa dostať kúpiť v niekoľkých veľkostných prevedeniach, čiže si vyberie naozaj každý. A to ani nehovorím o intezite vône, ktorá sa nedá porovnať s nijakými inými sviečkami, ktoré som dostala do ruky.


Akurát mám vyskúšané a dlhšie otvorené tri vosky - sviežu Clean Cotton, ovocnokorenenú Cranberry Mandarin a sladkú Macaron Treats. Musím povedať, že všetky tri vosky voňajú úžasne, do svojej malej lampičky dávam vždy jednu osminu vosku a neprevonia to len moju izbu, ale aj kuchyňu a chodbu.
Po rozbalení ich skladujem v takýchto zatváracích sáčkoch aby sa zbytočne netrúsili. Navrch len nalepujem etiketu, aby som nezabudla ako sa vosk volal.


Po novom som si kúpila sladkoovocnú Sweet Strawberry, ktorá vonia trošku umelo (podľa môjho názoru, mamine vonia nádherne, nápriklad), ale ešte som sa nestrela so žiadnou autentickou vôňou jahody. Viem si ju predstaviť skôr v lete, než v takomto počasí, ale s tým som počítala pri kupovaní.


Ďalšiu, ktorú som vzala je Vanilla Bourbon a vonia presne tak, akoby ste podľa popisu očakávali. Trochu sladko, trochu vanilkovo a trochu koreneno. Takéto vône zbožňujem a pravdepodobne sa k nej niekedy aj vrátim.


Vosk na ktorý som sa tešila najviac sa nazýva Cappuccino Truffle a je to aj vosk, ktorý ma najviac sklamal. Necítim z neho vôbec kávu, skôr niečo sladké, možno trochu korenia, ale žiadna silná kávová vôňa sa nekonala.


Tento krásny zelený vosk je z minuloročnej jesennej kolekcie. Forbidden Apple vonia jablkovokoreneno. Unikátna a zvláštna vôňa, ktorá sa mi na toto obdobie hodí, napriek tomu, že preferujem skôr sladké vône.


Taktiež som si zakúpila jednu sampler sviečku s názvom Tarte Tatin, ktorá vonia ako jablkový koláč so štipkou škorice. Táto typická vianočná vôňa pochádza z minuloročnej kolekcie a preto je už teraz vo výpredajoch. Ja len vrelo odporúčam - premýšľam dokonca, že si ju zakúpim vo forme veľkej sviečky.


S kamarátkami sme si na tretinu kúpili čajové sviečky s vôňou Ginger Dusk. Táto vôňa je skôr jemná, ale stále príjemná. Určite sa bude hodiť, až niekoho bolieva hlava zo silných vôní. Na druhú stranu si myslím, že to nie je nič výnimočné.

Ak mám spraviť nejaký zoznam, ktoré vône mi najlepšie voňajú, tak od najlepšieho po najhoršie, by to bolo takto - Macaron Treats, Vanilla Bourbon, Tarte Tatin, Sweet Strawberry, Clean Cotton, Forbidden Apple, Cappuccino Truffle, Mandarin Cranberry a Ginger Dusk. Nie, že by posledné miesta voňali zle, stále si ich rada zapálim, ale mám iné proste radšej.
 

Aké sú vaše najobľúbenejšie vône na jeseň?

2 komentáre:

  1. Sem naprostý blázen do Yankee candle vosků až po no normální svíčky! Sama vlastním takový ten "stojan" na rozpouštění vosků přímo od YC a miluju ty jejich vůně a to jak dlouho vydrží!
    Děkuju za hezký článek, určitě si něco objednám:)
    https://cupsofflowers.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som nedávno dostala od priateľa elektrický a som s ním neskutočne spokojná :) Najhoršie na Yankee Candle je to, že napriek tomu, že mám teraz niekoľko nových vôní, už pozerám po ďalších a napríklad také "christmas memories" veľmi nutne potrebujem :D

      Odstrániť