nedeľa 8. októbra 2017

Krásne pery s Jordanou

Tekuté rúže už nie sú na kozmetickom trhu žiadnou novinkou. Niektorí ľudia ich milujú, iní nenávidia. Ja patrím do prvej skupiny a dnes vám predstavím tie najlacnejšie z mojej zbierky. Rúže od značky Jordana som zakúpila na eshope krasotika.sk, kus ma stál necelých 5€.


Spočiatku som bola celkom skeptická a nevedela som čo presne mám očakávať od rúžov, ktoré stoja tak málo. A musím povedať, že tieto malé, lacné rúžiky pokoria aj drahšie a známejšie kúsky. V obehu je vyše dvadsať odtieňov a ja vlastním tri z nich (úprimne musím povedať, že mňa z ponuky lákajú už len dva, na ktoré sa aj čoskoro chystám).

Aplikátor je vcelku nezvyčajný, ale to vôbec neznamená zlý. Je vykrojený do malej lyžičky, s ktorou sa však rúž nanáša veľmi pekne. Nie je ani moc chlpatý, ani na perách zbytočne 'nevŕzga'.
Určite poteším aj slečny, ktoré majú radi sladké vône, pretože tento vonia po vanilkových cukríkoch.


Samotná konzistencia je o trochu viac vodová než som zvyknutá, s týmto faktom sa viaže aj to, že veľmi rýchlo zaschýňa a poznám ľudí, ktorým to prekáža. Ja osobne s tým však problém nemám. Napriek tomu, že je rúž vodovejší, tak je pigmentovaný stále obstojne a rozhodne nepotrebuje dve vrstvy (tie by som ani neodporúčala, v dvoch vrstávch začína byť nepríjemný a začína šupinkovatieť).  Musím taktiež vytknúť, že tmavšie odtiene na perách trošku fľakatia a musíte si dať s nimi záležať o niečo viacej aby vyzerali dobre.
Približne prvé tri/štyri hodinky rúž ani necítim, trochu vysušovať začína až po tejto dobe. Po šiestich hodinách nosenia (a jedenia, pitia - nikdy si nedávam s takýmito vecami pozor, chcem vidieť čo rúž vydrží) sa trochu začína vytrácať zo stredu pier. Stále to však nie je katastrofálne. Až odbije ôsma hodina vidím na pohároch jemné šupinky, ktoré sa odliepajú z pier a lepia na sklo. V tejto dobe už rúž odličujem - odporúčam dvojfázový odličovák alebo naozaj dobré vlhčené obrúsky.
Rúž v reprezentatívnej forme vydrží zhruba šesť hodín, keby ste nejedli tak pravdepodobne aj osem. Potom síce ešte nejaký čas drží s odrenými ušami, ale už to nie je ono.

Od zhora: 11 red velvet cake | 22 cinnamon toast | 26 currant jam

Nestáva sa mi často, že by som na sebe mala makeup dlhšie ako už spomínaných osem hodín, takže ja som s týmto výsledkom naozaj spokojná. Poprípade je stále možnosť ho odlíčiť a nalíčiť naspäť. Za cenu necelých 5€, kde si môžete vybrať spomedzi dvadsať rôznych farieb od značky, ktorá má HCS certifikát... No čo viac by ste mohli chcieť.

Takže ak ste doteraz váhali nad týmito tekutými rúžmi, tak vás podľa mňa určite milo prekvapia. Smelo do nich.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára