sobota 14. októbra 2017

Najletnejší rúž od Urban Decay

Počasie vonku (a moja chrípka tiež) jasne ukazuje, že leto je nekompromisne za nami. Napriek tomu vám chcem dnes prezradiť moje tajomstvo, s ktorým som si to (nie dosť dlhé) slnečné počasie maximálne užila. Urban Decay je na Slovensku pomerne nová značka, prišla k nám až s novo otvorenými predajňami Douglas. Omrknúť som ju bola iba pár krát, ale pri tom stojane som vždy zostala dlhú dobu.


Tesne pred letom som si vyberala medzi množstvom odtieňov, ktoré Urban Decay ponúka. Už dlhšie som chcela vyskúšať ich krémovú a "komfortnú matnú" textúru, takže sa mi výber aspoň trochu zmenšil. O týchto rúžoch som nepočula ani nečítala nič zlé, takže som sa vôbec nebála, že by som mohla šliapnúť vedľa.

Obal je naozaj nádherný. Tmavší kov skutočne dodáva eleganciu a vidieť, že ste za rúž utratili trochu viac. Logo nájdete vygravírované ako aj zvonku na obale, tak aj zvnútra.


Konzistencia je naozaj nádherne krémová a pigmentovaná, napriek tomu som pod ňu vôbec nemusela používať kontúrku, pretože dobre drží a nerozpíja sa.
Keď už som načala tú výdrž, všetko ide ruka v ruke s tou krémovitosťou. Stráca sa priebežne počas rozprávania, najviac zo stredu pier. Ak nepijem a nejem, za to však veľa rozprávam (a to je časté) rúž mi v reprezentatívnej forme vydrží také pekné štyri hodiny. Ak už pijem, zvykne vydržať asi o polovicu menej. Čo je vcelku logické, pretože na ten pohár sa odtlačí skoro celý. Jedlo nevydrží, ale to hádam ani od takto príjemného a krémového miláčika nik nechce.

Rúž má v sebe ľahký modrý sheen, ktorý sa mi nepodaril na fotkách vyobraziť a bežný smrteľník ho neuvidí ani na mojich perách, ale bol to jeden z hlavných dôvodov, pre ktorý som si nakoniec vybrala krémovú variantu Jilted.

Odtieň: Jilted (cream finish)

Neskutočne ma teší, že Urban Decay má HCS certifikát, pretože takto úžasný rúž som ešte v rukách nemala. Chystám sa na viac odtieňov, tento krát možno na nejakú hnedú, jesennú variantu, určite na samote nezostane. A vám odporúčam to isté, zaplatíte si síce trochu viacej, ale občas si treba urobiť radosť!

Mimochodom, tie krásne kvety, ktoré vy vidíte na fotkách ako kulisu som dostala od priateľa. Nádherne ladia s rúžom, musíte uznať. 

3 komentáre:

  1. Moc pekná recenzia :) Ja od UD milujem Naked Skin make-up a Naked Flushed paletku obsahujúcu bronzér, lícenku a rozjasňovač. Ešte mám od UD trblietavú linku na oči, ktorá je úžasná a krásne drží celý deň :) Rúže ma samozrejme tiež lákajú, najmä comfort matte finish :)
    Klaudy´s enjoyment

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Naked flashed paletku som mala, ale nepoužívala som ju, tak som ju poslala robiť radosť niekomu inému. Naked skin chcem hrozne dlho vyskúšať, ale momentálne mám makeupov veľa, no určite sa na neho chystám! Rovnako aj na rozjasňovač aura, ktorému zatiaľ odolávam, ale neviem ako dlho vydržím.
      Ja ešte milujem Naked 2, ktorú mám slušne vydretú, ale to je od UD už taká klasika :)

      Ďakujem za pekný komentár :)

      Odstrániť
  2. Dlouho jsem přemýšlela nad tím jestli si podobnou rtěnku koupit, jestli není moc drahá atd. nakonec jsem se do ní zamilovala.
    Moc hezky napsaná recenze, budu ráda když navštívíš i můj blog https://karolfromprague.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť