sobota 11. novembra 2017

Čo by si panda priala na vianoce?

 Podľa väčšiny obchodných reťazcov je čas vianoc už tu. Kto nemá kúpených aspoň polovicu vianočných darčekov, akoby ani nebol. Väčšinou ma nebavia čítať články o tipoch na darčeky, lebo mi prídu všetky na jedno brdo, ako sa vraví. Čo ma však čítať baví sú wishlisty, pri ktorých sa dá inšpirovať o dosť viacej (aspoň podľa môjho skromného názoru).

Neplánujem písať tipy na darčeky, ale za to chcem svoj wishlist napísať ozaj dlhý - aby vám to poprípade nejaký tip hodilo. Naozaj neočakávam, že by som si takéto množstvo darčekov našla pod vianočným stromčekom. Za to sú to všetko veci, ktoré by som si sama kúpila, ktoré by ma potešili a myslím si, že potešia aj iných.

 Wishlist bez mojich pripomienok a rečí, len plný obrázkov nájdete po zakliknutí SEM.

Každý v mojom okolí vie, že zbožňujem výrazné rúže, najlepšie tie tekuté, ktoré dlho vydržia. V poslednom čase pokukujem po Lime Crime a Jouer. Ani jednu z týchto značiek som neskúšala, ale o oboch som počula tak neskutočnú chváľu, že aspoň jednu z nich musím vyskúšať. Od Lime Crime ma láka ich Dreamgirl sada, ktorá obsahuje nádherné červené rúže. Od Jouer ma naopak láka odtieň Tawny Rose, ktorý je nenápadne telovoružový.
U dekoratívnej kozmetiky chvíľu ostaneme, pretože už dlhšie hľadám ten správne ružový rozjasňovač. Moje srdce túži po Rose Quartz od Jouer, ale nadchla ma aj Aura od Urban Decay.
Už prechádzam na cenovo dostupnejšiu kozmetiku a určite tu nemôžem zabudnúť na korektor od značky L.A. girl. Dlho pozerám po ich bielom s názvom Highlighter a klasickom béžovom Porcelain. Ako už spomínam korektory, zaujíma ma aj ten od Milani s hubkou na konci, zas v najsvetlejšom odtieni Fair.
Pri Milani aj chvíľu ostaneme, len sa presunieme na obočie. Gelík od nich mám v pláne si kúpiť už dlhší čas, ale akosi sa mi to nedarí. Medium Brown bude odtieň presne pre mňa, si myslím. A vôbec by som sa nenaštvala, keby ma chcel niekto obohatiť o ich olejíček na pery s vôňou/odtieňom Moisturizing Almond Coco.
S dekoratívnej kozmetiky je to všetko, ale môžme prejsť na pomocníkoch pri líčení. Od Real Techniques som hubku už mala a určite sa k nej chcem vrátiť. Miracle complexion sponge teraz prichádza aj v balení s boxom na ľahšie cestovanie, to potrebujem. Taktiež potrebujem nový štetec na rozjasňovač a najviac ma zaujal Setting brush od rovnakej značky.
Kto by mohol zabudnúť na vianočnú kolekciu od Lushu? Ja som si vyhliadla čistiacu roládu Bûche de Noël, ktorá vonia ako perníčky. Nadchol by ma však aj červený scrub na pery Santa Baby, ktorý má voňať ako kola.
Manufaktura má pekné kozmetické balíčky, ktoré sa dajú už samé podarovať. Mňa však viac láka ich toaletná voda Woman 002, ktorá by mi podľa popisu mohla naozaj padnúť. Čo sa týka starostlivosti o pleť, dávam si na zoznam sedmokráskový olejový elixír a sedmokráskové anti-aging očné sérum.
Čo sa týka sviečok, mám v tom viac ako jasno. Nadchla by ma hoc jaká veľkosť sviečky od Yankee Candle, ktorá by však bola v prevedení decor/pillar. A následne je tu pár vôní, ktoré by som chcela vyskúšať ako vosky - Cherry Blossom, Cosy by the Fire, Home sweet home, Gingerbread maple, Spiced white cocoa a Vanilla Cupcake. Pri Yankee Candle zostaneme, ale od sviečok sa trochu presunieme k vôňam do auta. Celkom si myslím, že ich vent sticky môžu spraviť riadnu parádu. Najviac ma zaujala vôňa French Vanilla.
Jediný nekozmetický tip na darček je kniha. Vlastne viacero kníh - celá sada Harryho Pottera. Je to finančne celkom náročnejší darček, ale vždy som si priala mať všetky jeho knihy v hrubej väzbe.

Mimochodom, oblečenie tu nenájdete z toho dôvodu, že som momentálne hádam najspokojnejšia ako vyzerá môj šatník. Možno  by sa mi zišlo viac jednofarebných tričiek, ale to napravím sama v blízkej budúcnosti.

A čo vy? Máte taktiež tučný zoznam prianí?

1 komentár: